fbpx
Sus
  >  Călătorii în familie   >  Experiența noastră la Habtoor Grand Resort – recenzie hotel pe plajă în Dubai
Habtoor Grand Resort - hotel pe plaja in Dubai

În toamna lui 2020 am plecat spre E.A.U mai devreme decât de propusesem inițial, din cauza evoluției cazurilor de COVID din țară. Ajungând acolo la începutul lui Octombrie, când nu prea e vreme de plimbare pe afară, am căutat un hotel pe plajă în Dubai pentru a ne permite să lenevim la soare și să ne răcorim în mare.

Despre motivele pentru care am ales să mergem în Emirate pentru o perioadă mai lungă, am scris aici.

De ce am ales Habtoor Grand Resort

Trei lucruri m-au convins să selectăm acest hotel:

  1. are plajă privată și piscină
  2. raportul calitate/ preț corect – ținând cont de localizare și standardul de 5* – 156 EUR/ noapte pentru un apartament cu mic dejun inclus. Dacă am fi optat pentru o cameră dublă, scădea sub 100 EUR. Rezervarea a fost făcută prin Booking.com, unde am și găsit cel mai convenabil tarif.
  3. Recenziile de pe Booking.com și alte site-uri de profil.

Checkin-ul a mers foarte repede, ceea ce ne-a bucurat în mod deosebit având în vedere ora târzie la care am ajuns. Faptul că nu erau la curent cu regulile de autoizolare impuse turiștilor a fost puțin dezamăgitor. După cum mi-a confirmat ulterior DHA (Dubai Health Authority), turiștii care au fost testați în aeroport trebuie să se autoizoleze, în cameră, până la aflarea rezultatului. Cei de la hotel nu erau informați, spunându-ne că putem merge la micul dejun.

Habtoor Grand Resort - priveliste.

Camera/ apartamentul

Noi am optat pentru un apartament cu un dormitor și cameră de zi. Apartamentul este spațios și luminos, plăcut decorat după gusturile mele. Baia este și ea mare, cu cabină de duș și cadă separate.

Micul dejun și restaurante

Micul dejun, care era inclus în prețul camerei, era corect poate chiar la limita inferioară a standardului de 5* – în niciun caz impresionant (cum a fost cel de la Atlantis, the Palm).

Habtoor Grand Resort - apartamentul

Micul dejun servit în cameră este însă sub așteptări, mai ales la prețul cu care vine. Dintre minusuri aș nota varietatea redusă și lipsa de prospețime. Nu ne-am fi dorit să testăm această opțiune, însă am fost nevoiți, fiind o zi în autoizolare. (Din partea unui hotel de 5* ar fi fost drăguț ca în această situație să ofere un discount pentru cei ce deja au plătit micul dejun, dar sunt nevoiți să stea în cameră. Asta ar fi și încurajat clienții să respecte regulile.)

Am încercat câteva feluri de mâncare de la room-service și restaurantul italian de la piscină. Mâncarea a fost gustoasă, iar prețurile pe măsura stelelor.

Plaja și piscina de la Habtoor Grand Resort

Piscina oferă un loc plăcut de relaxare, atât pentru cei mari cât și pentru cei mici. În zona pentru cei din urmă sunt și tobogane cu apă, care să îi țină distrați și ocupați. Pentru că era cam multă lume pentru gusturile noastre, am pornit către plajă. Pentru a ajunge, am trecut printr-o grădină frumos amenajată.

Plaja este foarte lată, cu nisip alb, dar cu intrare destul de abruptă în apă (ceea ce pe noi nu ne-a deranjat, dar știu că este un aspect de care mulți părinți sunt interesați). Nu știu dacă din cauza pandemiei sau a sezonului, chioșcul de băuturi era închis.

Localizarea

Habtoor Grand Resort, by Autograph Collection este situat în extremitatea JBR. Localizarea este foarte bună, nu perfectă însă. Aveți de făcut o plimbare de 5-10 minute până să ajungeți într-o zonă mai animată, cu cafenele, restaurante, etc. Acesta este însă un cost asociat beneficiului de a avea plajă proprie, ceea ce majoritatea hotelurilor aflate pe The Walk nu au.

Recomandăm?

Per total pot spune că da. Chiar dacă au fost aspecte ce pot fi îmbunătățite, experiența a fost una pozitivă și este un hotel pe plajă în Dubai pe care îl recomandăm.

Puteți verifica aici disponibilitatea și prețurile pentru perioada dorită.

Nu am beneficiat de nicio recompensă, în bani sau în natură pentru această recenzie. Vizita și experiența noastră, de la rezervare până la plecare, sunt ca cele ale oricărui client. Părerile exprimate sunt subiective.

Comentează